وقتی پای مشتری‌سازی (تبدیل کاربر به خریدار) وسط کشیده می‌شود، راز ساده اما پنهانی که وجود دارد “توجه به رفتار کاربر برای افزایش مشتری و فروش” است. باید یاد گرفت مشتریان چه انتظاری از کسب و کار ما دارند.

حتی کسب و کارهایی که مشتریان زیادی از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند، باید بطور کلی سعی کنند در مورد هر شخص اطلاعات بیشتری بدست بیاورند. اما سوال اینجاست! وقتی شرایط به این صورت است، چه باید کرد؟

باید تحقیقات سفت و سختی روی رفتار کاربر انجام دهید!

ما همه با هم متفاوت هستیم، اما در بیشتر مواقع تفکرات ذهنی ما انگار در کنار معادن یکسان و هم‌جواری مشغول به کار هستند. درک این گونه مسائل و حتی باریک‌بینی‌ها در ذهن انسان، می‌تواند به کسب و کار شما کمک کرده و کاربران بیشتری را به مشتریانی علاقمند به محصولات‌تان تبدیل کند.

کاراکترهای هاشم و ناصر

هاشم و ناصر هر دو در کار پوشاک هستند و دو فروشگاه در نزدیکی هم دارند. با این که ناصر سابقه بیشتری در زمینه فروش پوشاک دارد و مدت زمان بیشتری است که فروشگاه خود را راه اندازی کرده، نسبت به فروشگاه هاشم مشتریان کمتری دارد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید و هر چه تلاش می‌کنید به رقبای خود نمی‌رسید پیشنهاد می‌کنم این مقاله را بخوانید تا مرحله به مرحله با دلیل موفقیت کسب و کار هاشم و تکنیک‌های آن آشنا شوید.

 

مشاهده ادامه مطلب


بازارسه کار ,بیشتری ,کسب ,هم ,هاشم ,فروشگاه ,کسب و ,و کار ,رفتار کاربر ,هاشم و ,افزایش مشتریمنبع

جشنواره پیش فروش مانگو رو از دست ندی!!

۲۴ دلیل برای انتخاب پلتفرم مدیریت سئو مانگو به عنوان دستیار سئو

تکنیک‌های سئو محتوا در سال ۲۰۱۹

چک لیست سئو ۲۰۱۹ | کامل‌ترین راهنمای سئو در سال جدید

شروع سئو گام به گام وردپرس با ۱۰ ابزار سئو حرفه‌ای (بهترین‌ها)

۱۳ روش افزایش مشتری بر پایه تکنیک های روان شناسی

Call To Action چیست و چطور یک CTA حرفه‌ای برای سایت وردپرسی طراحی کنیم؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

گروه تلگرام بازرسی غیر مخرب ایران-بازرسی جوش-تجهیزات تست های ndt فروشگاه فوق تخفیف اوا کالا پرنده فناوری زمان سرا ایران فلامنکو خرید آنلاین گاو صندوق خانگی مواقع کسب البیتکوین مجاناً بهترین سایت تجهیزات مدرن تصفیه خانه های آب و فاضلاب