اگر دنبالافزایش بازدید سایت، نرخ تبدیل، نرخ کلیک و در نهایت کاربر، مشتری و فروش بیشتری هستید، حتما باید در مورد فراخوانی انجام عمل (به انگلیسی: Call To Action یا CTA) اطلاع داشته باشید. در غیر اینصورت چطور ممکن است که کاربران را برای تعامل و مشارکت با خود متقاعد کنید؟ در همین مقاله با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد فراخوان انجام عمل (هدف) به شما بگوییم و شما را با تکنیکهای نوشتن CTA قوی آشنا کنیم.
در اولین قدم بهتر است یک تعریف درست از Call To Action داشته باشید.
Call To Action یا CTA یعنی درخواست از کاربر برای انجام یک فعل یا عمل که از سه بخش درخواست، عنصر و عمل تشکیل شده است.
Call To Action دربازاریابی آنلاین به این معناست که شما با ترفندی هوشمندانه مانند نوشتن یک جمله جذاب، کاربر را برای انجام یک هدف خاص که موجب تعامل بیشتر او با سایت و برند شما میشود، تشویق کنید.
دقت داشته باشید که هدف بالابردن میزان تعامل و ارتباط مشتری با شماست مانند عضویت در خبرنامه، ثبت نام در سایت، ثبت نام در دوره آنلاین یا حضوری، خرید یک محصول، شرکت در نظرسنجی و…
تصویر، جمله، باکس رنگی، دکمه و هر چیزی که حاصل خلاقیت شما باشد میتواند بعنوان یک CTA بکارگرفته شود.
CTA یک استراتژی بازاریابی دیجیتال و
جشنواره پیش فروش مانگو رو از دست ندی!!
۲۴ دلیل برای انتخاب پلتفرم مدیریت سئو مانگو به عنوان دستیار سئو
تکنیکهای سئو محتوا در سال ۲۰۱۹
چک لیست سئو ۲۰۱۹ | کاملترین راهنمای سئو در سال جدید
شروع سئو گام به گام وردپرس با ۱۰ ابزار سئو حرفهای (بهترینها)
۱۳ روش افزایش مشتری بر پایه تکنیک های روان شناسی
Call To Action چیست و چطور یک CTA حرفهای برای سایت وردپرسی طراحی کنیم؟